23 Oktober, 2008

Nama aku irdina..umur???erm...dlm dua puluhan...aku dilahirkan di atas bumi yg bertuah ..di besarkan di sebuah negara Malaysia yang indah dan permai..dulu la tp sekrang no komen!sendiri mau igt..mcm2 hal yg berlaku dh di Malaysia skrg ni..cuma belum ke arah perang yg tragis lg..mintak2 jgn la ...kekalkanlah keharmonian yg sedia ada...

Nak describe ttg aku mmg aku tak tau..sbb sapelah kita utk menilai diri kita..kita cuma mampu melakukan yg terbaik utk diri kita dan untuk semua org..tp utk memuaskan hati org tidak semudah yg kita sangka...

hanya org di sekeliling kita yg mengenali kita yg boleh dan akan menilai diri kita sebenarnya..
Apa yg aku boleh katakan di sini ttg aku adalah..tp ini apa yg aku rs sendiri ttg diri aku..
dan apa yg org sentiasa katakan ttg diri aku..entah betul atau tidak aku sendiri pun tak tau...

aku seorg yg simple..ramai yg kata aku ni cantik tp aku sendiri tak tau le pulak yg aku ni betul ke cantik..entah la..ada yg kata aku ni peramah..tp bab peramah ni mungkin betul kot..sbb aku ni x suka la duk diam jer..nk pulak kalau aku @ org tu mmg dh kenal aku..kalau kwn aku ni pendiam aku akn cuba bg dia riuh sikit..mcm tu la aku kat tempat kerja pun..bos yg dulu pendiam skrg dh jd ok lak..dah x pendiam sgt leh wat lawak,usik-mengusik pulak..ada lak kwn yg aku br knl kata aku ni tegas..betul ke?entah la..tp bukan dia jer kekawan aku dulu pun pernah gak kata aku ni nmpk jer hepy,gila-gila,sempoi dan humour tp ketegasan aku mmg x boleh di tangkas ..tp tgk keadaan dan tempat la ketegasan aku..
tp itu semua kata mereka...kalau betul alhamdulillah..tima kaseh...

Aku lak sejak kecik mmg nakal..aku dulu ms kecik sblm adik aku di lahirkan..aku adalah tunggal prmpuan..aku mempunyai dua org abg..disebabkan aku adalah yg bongsu dan tunggal prmpuan maka aku ni leh la dikatakan manja sedikit dan ala-ala tomboy..kawan2 aku ms zaman kanak2 dulu ramai lelaki..permpuan ada tp aku x berapa suka sgt..sbb aku x suka tgk budak2 prmpuan yg asyik kuat menangis..

aku ni lak spesis yg suka duk buli org je...tu sbb aku suka kwn ngan bdk2 lelaki sbb tahan di buli dan x mudah menangis...

Tiada ulasan: