31 Oktober, 2008

Fenin..Fenin..

Rabu 29-10-2008



dh le semlm tido lmbt,pg mcm biasa kul 6.30 aku dh bgn..aku masih bingung psl semlm..x tau la mcm mana aku nk mengadap dan menghadapi muka M hr ni..boleh ke aku..bkn pe aku takut nnt aku x leh nk kontrol nnt meletup perang teluk kat opis lak..hbs kecoh semua tau..apa yg aku nk wat nih???



dgn slow aku gi opis..aku try kol b..duk borak ngan b mana la tau kot leh dpt feel dan smgt br...lps tu aku naik opis..slow je aku jln..pas tu sampai dpn pintu opis aku termenung jap trus spontan aku kol en.W mintak cuti..en.W bg..aduh spontan je aku nih..aku trus kuar dr kaw opis..aku sendiri x tau nk kemana...aku kol ex bf aku yg mmg dh jd kwn baik aku..cuma dia sj yg faham aku..lama aku borak ngan dia..mmg aku dh agk tentu semua akn kol aku dn tnya aku di mana??especially en.M ,tp aku x bgtau pun..aku lepak..termenung cuba cr jln penyelesaian.aku lepak jj..tgk2 novel lepak kat kedai buku..pas tu gi tgk wayang apa yg best..then aku terperanjat bila mr.M dpt cr aku..at least dia jumpa aku..dia nmpk keta aku kat tmpt parking..aduh ni la mslhnya bila keta wat warna lain dr yg lain..kan sng org nk cr..camner ni aku x leh nk lari..ms ni aku dh beratur beli tiket dh order pun..argh..dia lak nk join..trus dia byr dan amik 2 tiket...aduh!!mslh ndlm wayang aku wat snyp dan konsentrate kat citer yg aku tgk...kul 2ptg hbs ...perut aku mmg dh menyanyikan mcm2 lagu..dr pg aku x mkn apa..mmg ar hr ni aku rs xde selera lgsg...aku gi mkn mc'd..dia ikut jer mana aku pegi...adei..mslh tul la..x leh nk privacy lgsg....

dia worried ttg aku bila aku x masuk opis hr ni..tu sbb dia cuba cr aku gak dan cancelkan semua appointment..aku wat selamba ..aku cuma ckp tq je sbb take care n caring kat aku...hehehehe..aku dh dpt taktik..aku xkn berenti keje..aku akn cuba wat selamba dan bodoh je ngan kerenah dia..biar dia lak yg layan kerenah aku..tau la apa aku nk wat..finally aku dpt gak jln..that mean's aku akn wat blk taktik dan kenakalan aku dulu2 ms zmn kanak2 dan remaja aku..hehehe..ptg br aku balik..odw balik aku kol b,dn aku bgtau kat b plan aku..b aku hepi...dia tau aku leh punya hadapi semua ni..alhamdulillah akhirnya...nasib baik aku dpt b yg memahami aku....mlm ni mmg aku tido lenanya..aku kol b sblm tido..fuh rs hepi jer hr ni...tenang dan lega..dpt aku tido lena..moga esk aku dpt hadapi segalanya dgn tenang.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan: