02 Disember, 2008

Bos Anehhh!!!

alooooo.....

sory dh lama rsnyer aku tak mengupdatekan blog aku ni...maklumla sejak akhir-akhir ni aku sibuk sesgt....sibuk ngan keje..ngan kengkwn aku...ngan bos aku....eh bos?????

haaaa...ni yg aku nk wat ceritera tentang bos aku ni....huish!!mmg pelik dh semakin menjadi-jadi lak sekarang ni....

*sambil menggaru-garu kepala yg x gatal

dulu kan bos aku masuk opis dlm kul 11.30 pg @ kul 12.30 tghhari...pastu cam biasa la tgh hari jer bos aku akn ajak kami semua lunch ngan dia...tp now dia suka masuk awl lak..dlm kul 9.00 pg dia dh masuk opis.....ermmm!!!pelik!perkara ni berlaku sejak akhir-akhir ni jer....semua staff heran ....


*ish mcm ramei jer staff padahal kat opis ni aku sorang jer..engineer ada 2 org tp jarang ada kat opis selalu duk kat site jer....site supervisor ada 2 org gak samer selalu duk kat site..kalu ada kat opis pun pg jer tu pun dlm 2@3jam je duk opis pastu lesap..runner lak sorang jer...llg la mmg selalu x lekat kat opis..maklum la aku sj bg dia keje bnyk2 suh pi sana la..pi sini la..maklum la nama pun runner kan....ha bos lak ada 3 org..yg dua org mmg duk opis tp yg sorang lg tu lak x reti2 nk duk opis asyik duk melobi jer sana sini...tp bnyk masyuk!!!!!hehehe.

sambung lik citer....bila dia(B) dtg awl dia pasti akn ajak aku gi minumnyer...wah untung gak aku ada org nk belanja..apa lg aku pun bedal je la...hehehe..lunch pun mcm tu gak..tp bila lunch selalunyer bos aku yg sorang(K) lg tu akn ajk aku senang mcm ni la bos yg dtg awal tu aku gelar dia B je la sbb badan dia besar gak...bos yg sorang lg tuh aku gelar dia K sbb bdn dia kecik sikit dr B...



pastu dulu bila masuk opis jer B aku akn terus duk dlm bilik dia dn wat keje semua dlm bilik dia jer tp skrg lain lak leh dia wat keje kat tempat aku..meja aku..depan aku...pas tu lak kalu xder keje sj jer duk kat sofa depan meja aku ..duk tgk2..jeling2 dan senyum2 lak kat aku yg ngah wat keje...huh!bikin kacau jiwa dan perasaan aku jer....aku lak rs x privacy bila nk chating @ berblog...sama jer ngan K..tp K jarang ada waktu pg..K selalu masuk tgh hari sikit..sbb K ada bnyk job yg dia dpt sejak akhir2 ni..aku pun mmg bz sesgt sejak K dpt bnyk projek ...



semlm lak B x wat keje lgsg asyik duk jer dpn aku dn kacau aku...sampai aku ckp kat dia mcm ni

"bos mcm ni la ..apa kata bos amik kerusi bos dan laptop bos duk kat sebelah i ni jer...x pun bos duk sini then i duk kat tempat bos tuh..dh senang citer...."yg aku tensen tu dia leh senyum dan wat selamba badak dia amik kerusi dia dan laptop dia trus duk kat depan aku kat mena aku gak yg dia pilih..nyesal aku offer kat dia mcm tuh...nk wat mcm maner aku pun wat bodoh je la..(means wat x tau dan selamba ya ..ya..)

K lak sama gak kalo dh dtg opis suker gak duk kat meja aku...pas tu kalo dia masuk opis time tu lak aku xder kat opis ..means aku kuar jap uruskan bank ke..apa2 keje opis..mesti dia akn kelam kabut kol aku.... "u katner?ok ke?i masuk opis u xder?".......mcm tu la ayt dan pertanyaan K kalo aku xder walaupun seminit...dan sesaat..menggelabah mcm la aku x masuk opis lgsg...

aduh mmg mcm2 ragam si B dan K ni...naik pening kepala aku melayan kerenah mereka..Ada sekali tu K dh semggu x dpt masuk opis sbb bnyk keje luar yg dia kene uruskan..lps tu leh dia kol aku mula2 katanyer cuma nk tnyer kabo jer..pastu leh lak dia ckp rindu kat aku sbb dh semggu x jumper..x lama lps tuh trus dia ajk aku gi lunch...kat restoren fav aku lak tuh...apa lg aku pun bedal je la..ops!luper lak ms dia kata dia rindu kat aku ...aku pun jwb la "oh ye ke!time kaceh la sbb sudi rindu kat i..." aku dpt bygkan ms tuh muka K pasti tensennyer..walaupun aku x nmpk tp aku tau!!!hehehehe..

kalo aku nk citer sumer mmg x cukup satu blog ni...satu hr x abis2 aku menaip nnt....nnt aku sambung lain la ek!!!

per ni????bos2 aku dh suker kat aku ke?????..xkan dua-dua mcm tu????aper kes?????..arghhhhh!!!!!

4 ulasan:

dina berkata...

huhuhu... itu memang aneh ir... tapi kalau dia berkenan ok pe...

Lady in RED berkata...

huhuhu,,,dahsat tul ar bos awak ni kan,,,tapi yg x beshnyer,,mesti bos awak tu dah kawin kan,,,huuhhuu,,,erm,,tak per la,,,kalau ader jodoh n hati dah terbuka,,,go on jer,,,tapi carefull la,,bukan senang nak jadi orang no 2 kan,,ehehe,,,aper yg aku melalut ni,,macm aku kenal bos awak tu erk,,,
sowwiiieee,,,,
any way..selamt bekerja ngan gelagat bos yg dah berbuna2 hatinyer tu,,,
wakaakakakak...

R@duan berkata...

ok la tu...

irdina berkata...

DINA mmg aneh!tp ko tau la bila dh 1 bumbung ni susah lo..nk plak kalo dh dua2nyer aneh..camner tuh????kang tak pasal-pasal jd mcm entri ko hr tuh psl lelaki putus kwn tp aku lak pasal pompuan putus kwn dan bisnes..hahaha baru ada akal!!!!

AMAN aloooo....cara ko taip komen mcm la ko kenal bos aku......pe ar!!!hati aku mmg sentiasa hidup dan berfungsi..kalo dh tertutup tu maknanyer dgn aku2 sekali dh terkatup..hahaha..anyway bos aku lum kawin la yg K tu la..bos aku B tu dh kawen tp bini dia aku tgk cam spoting jer...huh!selamat???aku rs mcm nk pitam ada ni melayan kerenah bos aku yg dh hampir2 jd jiwang karat....


RADUAN a'ah..iyo la tu ok!!!teman yg nk k.o dh ni yeop!!!tp teman totap bersabo!!ahaks!