19 Disember, 2008

tak habis-habis...

salam semua....

aduh..dh berapa hr la agaknye kan aku x bukak belog aku ni..dan meninjau2 blog bloggers yg ada di alam blog ni....

first sekali aku nk citer ttg blog 3 beradik ni..aku suka sgt meninjau dan membc blog 3 beradik ni..mcm2 kisah dan ada sj idea mereka bertiga..aku juga x ketinggalan utk memberi komen di blog2 mereka terutama si nasir dan pjoe..cuma blog ely je yg aku belum berkesempatan utk meninggalkan sebrg komen lg..any way keep it up 4 u ols nyer blog k...

pas tu aku suka bc blog pipi yg bahasa dan gayanyer yg sempoi dan bershj..walaupun bahasanya agk kasar tp aku suka idea2nya yg sempoi ....

then aku suka bc blog putriz damia..dan kengkwn blognyer..semua ttg art dan fotografi..spt raduan,tauke warung,armmean,sendawa,ermanis,rahmanraof dan semuanyer la....tp yg paling aku suka bc entri putriz damia ketika zaman kecilnya yg agk nakal..ada saja ideanya utk mengenakan org..putriz damia plzzzzzzzzzz update ur story....x silap u stop di part 06..maner part yg lain..????

Kemudian aku belek lg blog putriz dan aku tgk semanis senyuman @ kak dina di blog putriz..mmg best dan aku lihat putriz dan dina rupa2nya teman sekampung dan dr sekolah yg sama..aku belek pula blog dina.aku tgk ada ramai teman blognyer..dan yg paling aku suka belek di blog dina adalah blog kak nani dan ank2nya..hanis zalikha,liyana dan monster jambu...seronok aku membc entri mereka semua...tidak ketinggalan juga sue anna joe..mcm2 cerita dan kisah....

Semakin ramai rupanya yg mengikuti perkembangan dan memiliki blog mereka sendiri skrg ini...termasuk la aku sendiri....hehehehehe....

1 ulasan:

armmean berkata...

t.q, kerana sudi jengok2 blog geng labon..kami juga sentiasa memerhati memantau dan meninjau blog anda.."haaaa..jaga-jaga cik salmah.."hehehe..meh la kiter pakat kunjung-mengunjung blog..minggu ni kiter nak serang komen blog saper ekk?