03 November, 2008

apakah yang membezakan pemikiran di antara lelaki dan perempuan????????...

kisah 1...jurnal seorg isteri......


hr ini aku hairan dgn sikap suami aku..sejak kebelakangan ini..aku cuba melakukan yg terbaik utk suami aku...tp sejak kebelakangan ini sikap suami aku berubah dan lain tidak sama seperti dulu ketika aku dan suami ku baru berumahtangga...seperti biasa aku akan masak untuk suamiku..tp sejak akhir-akhir ini suami aku tidak pernah menjamah masakan ku..alasan yg di beri dia sudah kenyang..dulu suamiku selalu pulang mkn tghhari di rumah..tp sekrg tidak pernah..begitu juga dgn mkn malam..suamiku mkn tp aku lihat seleranya tidak sama seperti dulu ..biasanya bila mkn suamiku akn tambah tp kali ini separuh nasi pun x pernah habis..apa yg berlaku sebenarnya???adakah suamiku mempunyai wanita lain di luar pengetahuanku. walau apapun aku xkan berputus asa..aku akn cuba untuk memikatnya..suamiku sudah tidak menghiraukan aku..apa dia sudah lupa akan kehadiran aku di dalam hidupnya..dia sudah mula bersikap dingin terhadap aku..sudah tiada kemesraan di antara kami..aku cuba melakukan yang terbaik tp semua yg ku lakukan seperti tidak bermakna padanya..dia menjadi seorg yg pendiam..apakah benar suamiku mempunyai wanita lain?????jika ya....argh...peritnya.....


jurnal seorang suami......

MU kalah dgn Liverpool 1-0....argh!!!! tensen......



Bagaimana?kita sendiri sedia maklum wanita sering memikirkan sst yg di luar jangkaan lelaki pula bagai mana?so...what a different thinking man and woman???any idea or opinion????

Tiada ulasan: