20 November, 2008

Single!!!!

hahaha...pdn muka aku..tu la keras kepala sgt..degil...huh skrg aku dh single balik..aku sedih ke?entah la..kalu sedih nnt x leh nk wat keje...nangis?..ish x mau la aku menangis sbb lelaki..dh cukup2 la tuh! B aku dh bengang ngan aku..aku pun dh bengang ngan dia then skrg kami dh break off kot x tau la aku...tp mgkn mmg betul lerrrrrrrrrr..aku yg x tahan dgn dia ke @ dia yg x tahan ngan aku???entah mana satu yg betul aku pun x tau..yg pasti i'm single back now!!!!yes!yes!yes!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

erm.,,dah single balik???
tak per la,,,banyak kan bersabar,,,aper yg diberi oleh ALLAH tu adalah semata untuk menguji hambanya sahahja,,,dan DIA tau mana stu hambanya yang layak untuk menerima ujiannya,,,,,
\semoga ALLAH akan memberikan yg terbaik untuk saudari,,,

irdina berkata...

tanpa nama
ha ah!!!hr tuh gaduh gak break off jap pastu ok..ni wat balik agknya..tp x tau la ok ke x..dh 3 hr dh ni x kol @ msj lgsg....huhuhu..wawawa...eh apa la sedih2...x rock la!!!!not my type nk nangis2 dn sedih2..hahahahaha...dh abis sabar pun ngan mamat tu....cam sial je...mekaceh kpd en tanpa nama....

Anasir berkata...

boleh laaa aku ngurat ko kalo camni..

ko cun tak?

*gurau2