22 November, 2008

macam sial jerrrrrr!!!!

semlm ptg sewaktu aku tgh syok bercegkerama ngan novel aku ..dan duk borak2 ngan bos aku tetiba jer aku dpt msg dr seseorg.....ish..mcm sial jer duk ganggu dan kacau aku yg tgh hangat berasmara ngan novel ketika cinta bertasbih dan ngah duk borak psl mslh negara kat opis aku ni ada lak msg masuk duk ganggu kosentrasi aku.aku pun belek dn tgk la saper yg empunya penghantar mesej..ceh..dr seseorg yg mmg cukup aku kenali...lebih kureng mcm ni la msj dia.....

msj dia:
5.30pm
-tumpang lalu,pkck nk mencr seorg gadis yg marah terhdp temannya,sudh sekian lame dia merajuk..i2 yg pkcik nk merubatkn dia nie.Ank nmpk x?name dia nina......(bukan nama sebenar..hehehe)

aku jwb:
5.34pm
-maaf la pakck,sy x perasan le plak d mana gadis tuh berada..cuba pkck tnya temannya tuh..d mana gadis tuh dn knp leh smpai gadis tuh merajuk?apa sbnrnya yg temannye tlh wat sampai jd cengini?

dia jwb
5.38pm
-pkck pun x tau ape yg berlaku sbnrnya..nnt pkck buat soal siasat ttg kes ni.Kalu sesiapa bersalah akn di ambik tindakan berat nanti.ank wat aper 2?

aku jwb:
5.42pm
kalu cam tuh..pkck wat la mcm rncgn edisi siasat tu..ank ngah duk berbual ngan bos ni ....pkck lak?

dia jwb:
5.45pm
-pkck lak ngah duk kedai kopi...minum..k la pkck nk sambung keje...mmmuuuuuah...

aku jwb:
5.49pm
- ..g ar siasat psl ank gadis yg pkck cr tu....bye chow..


dh maleh aku nk lyn pkcik tuh...tetiba jer msg ngan aku tnya psl ank gadis saper ntah ..pas tu siap duk minum kat kedai kopi ..x ajk aku lak tuh...dh ler perut aku lapar tahap dewa ...mcm sial jer..sakit jer ati aku...x lama lps tuh trus aku blah dr opis..sambil dlm kepala duk pikir nk mkn apa ptg2 cengini..ptg yg dh nk masuk ke senja pun!!!


nota sialan:aku harap korang paham dan tau sendiri la ye saper pakcik yg msg ngan aku tuh!!!kalu korang rs bengang x ...mcm xder rs bersalah je kan pakcik tuh????

2 ulasan:

dina berkata...

maafkan la pakcik tu.... heheheheeee... aku cam nampak je idung kau kuar asap!

irdina berkata...

dina....

mmg pun..ko tau dina kalau la pkck tu ada kat dpn aku ms tuh dh lama aku sembur dia dgn asap yg kuar dr idung dn api dr mulut aku,biar kasi hangus muka dia..pdn muka!!!hahahahahahaha...